Monday, May 7, 2012

NURUL IZZAH JADI PENGUNDI HANTU DI LEMBAH PANTAI?


Apa kecoh-kecoh ni Nurul?

Sebelum ni aku dah dedahkan kebebalan Nurul bila dia bersuara tentang isu pengundi hantu. Kalau belum baca, boleh baca di sini dan di sini.

Sekarang ni, aku nak buat satu lagi pendedahan.

NURUL IZZAH ADALAH PENGUNDI HANTU DI LEMBAH PANTAI!!

Apa tafsiran pengundi hantu menurut Nurul? Orang yang tidak mengundi di tempat tinggal mereka.

@bersih2 Ada 3.1 juta pemilih yg mengundi di luar kawasan tempat tinggal mrk (non resident voters). SPR tidak kisah. Bgm ya? 

Sekarang ni aku nak tanya, Nurul tinggal di mana?



Nurul tinggal di istana mewah di Segambut bersama dengan Papa Hebat, Anwar Ibrahim.

Dia bukannya tinggal di Lembah Pantai.


Baru-baru ni dia tukar alamat tempat mengundinya dari Segambut ke Lembah Pantai. Tapi bila aku buat siasatan, yang tinggal di rumah tu adalah orang lain, bukannya Nurul!!

Jadi, kalau ikut tafsirannya sendiri, NURUL IZZAH ADALAH PENGUNDI HANTU!!

Macam mana ni Nurul Izzah? Kau sibuk-sibuk bantai SPR sebab kononnya biarkan kewujudan pengundi hantu, tapi kau sendiri adalah PENGUNDI HANTU!!

Macam mana pula dengan Papa Hebat, Anwar Ibrahim? Anwar Ibrahim tinggal di Segambut,  KL tapi mengundi di Permatang Pauh, Pulau Pinang.. Ni memang confirm mengundi di luar kawasan tempat tinggal!!

Jadi, kalau ikut tafsiran Nurul Izzah, ANWAR IBRAHIM SENDIRI ADALAH PENGUNDI HANTU!!

Nurul, kalau kau betul-betul serius membantah kewujudan pengundi luar kawasan dan ikhlas dalam membersihkan daftar pengundi, maka orang pertama yang perlu digugurkan ialah Anwar Ibrahim!!

Macam mana Nurul? Bila kau nak buat protes kepada SPR untuk menggugurkan nama Anwar Ibrahim dari daftar pengundi?

Ada berani ke Nurul?

Ni memang betul kes cakap tak serupa bikin! Dia bantai SPR pasal kes pengundi luar kawasan, tapi dia anak-beranak juga yang buat benda tu!!

Apa kecoh-kecoh ni Nurul?

7 comments:

  1. mantap bro !!! mohon share ..kita bongkar si nurul hantu ni

    ReplyDelete
  2. HIDUPKAN SEMULA ISA! PASTU SUMBAT 2ekor setan anak beranak ni kt dlm. aman negara! negara kafir yg kondem ISA seperti UK & US pn da de ISA sndr. fikirkanlah! betapa pntgny ISA ini! negara yg kondem pun jilat blk ludah sndr! BN ckuplah berlemah lembut dgn mereka yg hanya mahu menghuru harakan negara. kesian kt kami rakyat Malaysia yg cintakn keamanan!

    ReplyDelete
  3. Dah banyak kali kes pengundi hantu diketengahkan oleh PKR tapi bila terkena dengan batang hidung sendiri terus tersedu... Biasalah kalau ramai orang mengundi di luar kawasan tempat tinggal mereka. Contohnya, kita le.... Tinggal di KL tapi mengundi di kampung, sebuah pekan kecil di Perak. Masih sayang pada Perak dan Sultan Azlan.

    ReplyDelete
  4. akai kurang..

    ReplyDelete
  5. Hantu tak Hantu, tak tentu...ingatkan satu...siapa takut...???
    serperti org dah mati,perkerja asing,satu nama muncur dlm dua tempat ...ini siapakah jadikan dia huntu?????

    ReplyDelete
  6. Betul bro,knapa dia masuk calon kat parlimen segambut je???knapa bagi kat gengster botak(DAP) tu???Jawapan:pasal gengster botak tu pasangan GAY DSAI....so takleh lawan arahan Bapa burit tu...so nurul lari bertanding kat lembah pantai tp 1 program pun tak buat di lembah pantai...turun di lembah pantai pun bleh dikira...program yg Nurul buat di lembah pantai buat ceramah hentam kerajaan/kenaikan taraf perumahan lembah pantai dibangkangnya...patut sebagai seorang wakil rakyat patut buat program bersama rakyat.buat sukan rakyat ke???gotong royong bersama rakyat ke???naikan taraf atau memajukan pembangunan di lembah pantai ke???dan macam lg boleh buat di lembah pantai utk rakyat...ni sibuk ngan tempat org,kawasan sendiri tak jaga...

    ReplyDelete