Monday, March 12, 2012

NURUL IZZAH – RATU CURI KREDIT MUNCUL KEMBALI!!


Apa kecoh-kecoh ni Nurul?

Kawan-kawan ingat tak dulu aku pernah tulis pasal gelaran-gelaran yang sesuai diberi kepada Nurul Izzah?


Antara gelaran yang diterima ialah PUTERI SPIN & RATU MENYELIT.

Aku nak tambah lagi 2 gelaran, RATU FITNAH sebab dia suka buat fitnah & RATU MAKAN ANGIN sebab dia lebih suka makan angin di luar negeri dari berada di kawasan Lembah Pantai…

Tapi ada satu gelaran yang aku beri pada masa itu dan kini terbukti kebenaran gelaran tersebut.

Apa gelarannya tuu?

RATU CURI KREDIT!!!

Dan Twit terbaru Nurul Izzah ini jelas membuktikan gelaran tersebut memang sangat sesuai untuk perempuan mulut jahat ini.

Nurul Izzah:
@RajaNongChik Alhamdulillah akhirnya Menteri beri ruang pilihan kpd penduduk flat utk pilih kontraktor, setelah didesak pihak ‘tertentu’.

Tengok tu kawan-kawan, bila Kerajaan buat sesuatu perkara yang baik, dialah orang pertama yang dengan tak malunya berkokok kononnya dialah juara rakyat, padahal bukannya dia buat apa-apa pun.

Kerajaan memang dari dulu sentiasa memberi ruang kepada rakyat untuk menyuarakan hasrat mereka dan jika sesuai, sudah tentu hasrat mereka akan dituruti Kerajaan.

Dalam hal ni, yang patut dipuji sudah tentunya Raja Nong Chik dan juga Kerajaan kerana sensitif dengan keperluan rakyat.

Macam mana pulak perempuan tak tahu malu ni tiba-tiba nak jadi RATU MENYELIT lepas tu nak CURI KREDIT sedangkan dia langsung tak terlibat dari mula hingga akhir?

Inilah perangai Ahli Parlimen Lembah Pantai. Tak buat kerja apa-apa lepas tu tiba-tiba dabik dada semua kebaikan adalah hasil usaha dia.

Pemimpin macam ni ke yang orang Lembah Pantai nak?

Jangan terkejut kalau tak lama lagi akan keluar Twit ini:

 Nurul Izzah:
Matahari terbit hari ni, bkn krn ianya lumrah alam, tp atas desakan pihak ‘tertentu’. Kalau x faham lg, pihak ‘tertentu’ tu SAYA lah!!

Pigiiirah perempuan tak tahu malu!!

Apa kecoh-kecoh ni Nurul?

No comments:

Post a Comment

Post a Comment