Sunday, March 11, 2012

NURUL IZZAH KENA BALUN DENGAN RAJA NONG CHIK SEBAB HINA KAKITANGAN AWAM


Apa kecoh-kecoh ni Nurul?

Kelmarin Nurul Izzah kena balun kaw-kaw dengan Raja Nong Chik. Mengapa? Sebab perempuan mulut jahat ni dengan selambanya telah MENGHINA KAKITANGAN AWAM!

Aku biasanya tak suka tengok perempuan kena balun, tapi bagi RATU FITNAH macam Nurul Izzah ni, memang patut sangat dia kena balun selalu, biar serik sikit.

Apa fitnah Nurul Izzah kali ni?

Ooooh, dia tuduh Tabung Penyelenggaraan 1 Malaysia (TP1M) yang diwujudkan Kerajaan untuk bantu menyelenggara perumahan kos rendah swasta di KL ditadbir secara tidak telus. Kononnya kontrak dibuat secara lantikan terus, tanpa melalui tender terbuka.

Biasalah, bila ada sesuatu skim Kerajaan yang banyak membantu rakyat, Nurul akan terus meroyan dan cuba menggagalkan Skim tu dengan pelbagai fitnah.

Sebelum ni dia cuba gagalkan Skim Pembiayaan Perumahan untuk Penduduk PPR & PA. DIA PERLEKEH PENDUDUK PPR KONONNYA MEREKA NI SEMUANYA TAK LAYAK DIBERI PINJAMAN DAN TAK BOLEH DIPERCAYAI. DIA TUDUH PENDUDUK PPR SEMUANYA KAKI PENIPU, BILA DAPAT PINJAMAN MEREKA AKAN LARI DAN TAKKAN BAYAR BALIK.

Sekarang ni dia cuba gagalkan TP1M pulak. KALAU DULU DIA HINA PENDUDUK PPR, SEKARANG DIA HINA KAKITANGAN AWAM PULA. DIA TUDUH KAKITANGAN AWAM SEMUANYA TAK BOLEH DIPERCAYAI. SEMUANYA KAKI RASUAH DAN SONGLAP.

Nurul, Nuruuul… Kalau sehari kau tak fitnah orang, tak hina orang, boleh tak? Mengapa busuk hati sangat kau ni sampai kakitangan awam yang buat kerja dengan ikhlas pun kau nak hina?

Apa pula respon Dato’ Raja Nong Chik bila dengar fitnah terbaru Nurul Izzah?

Sy selar tindakan tidak bertanggungjawab @n_izzah tuduh TP1M tak telus. Penghinaan kpd kakitangan awam yg jlnkan tugas dgn profesional!

TP1M tender terbuka dari dulu sampai skrg. Bila tuduh kata terpilih maksudnya @n_izzah pertikai kredibiliti penjawat awam!


Terus terduduk Nurul Izzah kena sound dengan Raja Nong Chik! Terima kasih Dato’ Raja Nong Chik kerana membela kakitangan awam!!! Pemimpin macam nilah yang kami nak! Membela masyarakat marhaen, bukannya sekadar nak maki, hina dan fitnah rakyat!!

Kakitangan awam kalau ada yang masih nak undi Nurul Izzah lepas ni, tolonglah fikir masak-masak.

Nurul Izzah dengan selambanya telah HINA KAKITANGAN AWAM & MEMPERSOALKAN INTEGRITI MEREKA. Mengapa kakitangan awam nak undi orang yang memperlekehkan mereka?

Lebih baik pilih pemimpin yang memperjuangkan nasib kakitangan awam dan membela mereka dari tuduhan tidak berasas pihak pembangkang.

Sebelum ni PM dah umumkan kenaikan gaji untuk semua kakitangan awam. Sekarang ni Dato’ Raja Nong Chik pertahankan kakitangan awam dari FITNAH Nurul Izzah.

Bukankah ini bukti kukuh keprihatinan Kerajaan terhadap kakitangan awam?

Apa yang Nurul dan Anwar buat selama ni? Habuk pun tarak. Yang diorang tahu – MAKI, HINA DAN FITNAH!

Apa kecoh-kecoh ni Nurul?

8 comments:

  1. biasa la bro...fitnah ni dah jadi makanan buat diorang...
    diorang ingat kakitangan awam ni macam diorang agaknya...tak reti buat kerja...
    suka suki dia je nak maki orang tak tentu arah...

    ReplyDelete
  2. ANAK BERANAK BUDAK NI MEMANG JENIS KURANG AJAU!!! HIDUP KALAU LEBI BANYAK BERCAKAP DARI BUAT KERJA, INILAH JADIKNYA!!!

    ReplyDelete
  3. ni lagi satu wakil rakyat hingusan bodoh... "kontrak dibuat secara lantikan terus, tanpa melalui tender terbuka"??? yg kawan bapak ANUwar ko - Khalid gagap buat kat selangor tu, bukan benda yg sama? BAGHAL!!! anak bapak sama ajer....

    ReplyDelete
  4. Si Jalang ni dah tidak ada lagi kesucian hati dan budi yang lahir dari fitrah manusia. Semuanya dah hilang akibat daripada makan hasil haram dari tangan BABAK ANUGERAH...segala-gala yang keluar dari mulut jalang ni adalah busuk sebusuk busuknya, lihat saja pada wajah jalang ini, mana ada sinar cahaya suci? Mana ada seri dari ketulusan, mana ada titik senar keimanan? Wajah yang jauh lebih tua daripada usia. Segala-galanya adalah kerana dosa fitnah dan pembohongan yang dilakukan terhadap isan yang tak berdosa...

    ReplyDelete
  5. Alhamdulillah, kami penjawat awam hanya mampu buat yang terbaik sekadar mampu kami. Kami dicaci dan dihina kami tetap akan memberi sepenuh kemampuan untuk menjalankan tugas kami sebagai penjawat awam. Raja Nong Chik, terima kasih kerana membela kami. Nurul Izzah, terima kasih kerana menjadikan kami bahan cacian anda. semoga Allah mengampunkan segala dosa puan..

    ReplyDelete
  6. I feel want to cry when I read the comments above

    ReplyDelete