Sunday, July 8, 2012

NURUL IZZAH KENA TEMPELENG DGN DATUK BANDAR, LEPAS TU KENA BACKHAND RAJA NONG CHIK!! KESIAN!!


Apa kecoh-kecoh ni Nurul?

Aku sebenarnya musykil tengok lagak si Nurul ni. Dulu dia berlagak kononnya dialah jaguh alam sekitar dan ingin mengekalkan kehijauan di Lembah Pantai.

Bila ada pembangunan yang ingin dijalankan di Bukit Gasing tahun lepas, bingkas dia bertempik kononnya pembangunan itu menceroboh kawasan hutan simpan Bukit Gasing. Kononnya hutan simpan di Bukit Gasing sebelah Selangor lebih terpelihara dari Bukit Gasing di sebelah KL.

Malangnya, selamba je Datuk Bandar tempeleng si Nurul. Datuk Bandar jelaskan tanah tersebut adalah tanah persendirian. bukannya hutan simpan. Kawasan yang diwartakan sebagai kawasan hijau di Bukit Gasing, KL pula adalah seluas 130 ekar berbanding Bukit Gasing, PJ seluas 90 ekar. Maknanya kawasan hijau di Bukit Gasing, KL LEBIH BESAR dari Bukit Gasing, PJ. Dah dua kali kantoi menipu si Nurul ni.

TAPI YANG PALING BEST SEKALI IALAH BILA DATUK BANDAR KEMUKAKAN BUKTI BAHAWA DBKL TELAH MEMBERI PENERANGAN KEPADA NURUL IZZAH MENGENAI PROJEK PEMBANGUNAN INI PADA TAHUN 2009 LAGI!! INI MEMANG PUKULAN MAUT!! CHECKMATE TERUS SI NURUL!!

Nak tahu lebih lanjut, boleh baca di sini:

ANWAR TAK BERANI SUMPAH LAKNAT, NURUL IZZAH PULA MACAM MANA?



Baru-baru ni pula Dato’ Raja Nong Chik telah merasmikan Taman Rimba Bukit Kerinchi seluas 86 hektar. Pembukaan taman ini pastinya disambut baik oleh penduduk Lembah Pantai. Tapi dalam semua orang gembira, ada satu orang yang tak puas hati dan membantah pembukaan taman rimba ini.

Siapa orangnya tu? Tak lain tak bukan, Betina BSF (Bangkang, Spin, Fitnah), si Nurul Izzah.

Eh, Nurul kan mengaku dia jaguh alam sekitar, apasal dia bantah penambahan kawasan hijau di Lembah Pantai?

Ohh, dia tuduh Taman Rimba Bukit Kerinchi rampas tanah rizab perkuburan Islam!


Betul ke???

Apa komen Dato Raja Nong Chik?

"Tiada isu pengambilan tanah kubur bagi pembangunan kawasan hijau Taman Rimba Bukit Kerinchi, malahan kawasan kubur sedia ada akan dibangunkan."
Menteri Wilayah Persekutuan dan Kesejahteraan Bandar, Dato Raja Nong Chik Raja Zainal Abidin berkata, isu tersebut hanya mainan pihak pembangkang yang sering mempersoalkan usaha pihak kerajaan.


"Isu pengambilan tanah kubur yang dimainkan tidak berasas sama sekali kerana ia tidak melibatkan zon tanah di situ."


“Malah kawasan kubur itu nanti juga akan dibangunkan oleh DBKL dengan kerjasama Jawi dan pihak swasta untuk dijadikan sebagai kubur dalam taman," kata beliau pada sidang media selepas merasmikan Taman Rimba Bukit Kerinchi, Lembah Pantai.
Adoiiiii!!! Kalau dulu, Nurul kena tempeleng dengan Datuk Bandar, kali ni Nurul kena backhand dengan Dato Raja Nong Chik pula!!

Tak serik-serik betul si Nurul ni. Dah banyak kali kantoi tabur fitnah, masih nak teruskan sikap terkutuknya tu.

Benda baik semuanya dia keji, dia kecam,kononnya banyak kelemahan,  tapi apa sumbangan si Nurul? Habuk pun tarak!! Tohmah dan fitnah je dia tahu!!

Macam ni ke pemimpin yang orang Lembah Pantai nak?

Apa kecoh-kecoh ni Nurul?

4 comments:

  1. Gua syiok & tabik spring Nurul, bila sj dia spin citer Raja atau Datuk Bandar yg kena jawab. Baru ada class. Cerah masa depan!!!

    ReplyDelete
  2. Ini lah jadinya bila budak kencing pun belum lurus nak berlagak nak jadi pemimpin..dia main langgar je tanpa meneliti dulu perkara yang dia nak bangkitkan..suruh dia kulum kote bapak dia jee

    ReplyDelete
  3. x baik fitnah org .. nauzubillah ..nurul izzah sah2 terbaik dr rosmah ..

    ReplyDelete
  4. Iye ke dol izzah tu lebih baik dr rosmah?tlg senaraikan sket jasa pempuan bingai tu kat malaysia ?confirm hang xkan dpt listkan 1 pun jasa pompuan tu

    ReplyDelete