Sunday, February 5, 2012

NURUL IZZAH SOKONG AGENDA ANTI MELAYU DAP!!!


Apa kecoh-kecoh ni Nurul?

Sebelum ni aku dah serlahkan agenda anti-Melayu DAP yang sebelum ni beria-ia nak kurangkan kakitangan awam dan kini beria-ia juga nak halang usaha Kerajaan untuk wujudkan tabung bagi membantu penghuni rumah Projek Perumahan Rakyat (PPR) dan Perumahan Awam (PA) membeli rumah yang didiami. Boleh baca di sini.

Dalam artikel tu juga, aku cabar Nurul Izzah untuk nyatakan pendiriannya, adakah dia menyokong usaha Kerajaan membantu penghuni PPR & PA ataupun dia menyokong agenda anti-Melayu DAP?

Nah, sekarang jelas apa pendirian Nurul Izzah. Semalam dia dengan lantang menyuarakan tentangannya terhadap tabung tersebut!

Apa ni Nurul? Kalau Tony Pua dan DAP yang menentang tabung ni, aku boleh faham sebab mereka memang ada agenda anti-Melayu... Tapi kau ni kan orang Melayu juga? 

Kau tahu kan, dengan adanya tabung ni, orang Melayu yang selama ini takda peluang nak beli rumah PPR dan PA yang didiami, kini boleh beli rumah tu? Kau tahu kan, dengan adanya tabung ni, taraf ekonomi Melayu akan meningkat? Kau tahu kan, dengan adanya tabung ni, tahap pemilikan hartanah Bumiputra akan meningkat? 

Dan sebagai Ahli Parlimen Lembah Pantai, kau sedar tak yang di kawasan kau ada banyak PPR dan PA? Kau sedar tak yang pengundi kau, kebanyakannya Melayu yang tinggal di PPR dan PA ni? Kau sedar tak, sebagai Ahli Parlimen, TANGGUNGJAWAB KAU IALAH UNTUK MEMBANTU PENDUDUK KAWASAN LEMBAH PANTAI?

HABIS TU, PASAL APA KAU TAK SOKONG TABUNG YANG SUDAH PASTINYA AKAN MEMBANTU PENGUNDI DI KAWASAN KAU?

Nurul, hanya kerana tabung ini diperjuangkan oleh Dato' Raja Nong Chik dan Kerajaan, tak bermakna kau perlu bangkang. Kau mesti fikir secara waras, perkara yang menguntungkan penduduk di kawasan kau, sepatutnya kau sokong tak kiralah idea asal datang dari Kerajaan atau pihak lain.

Nurul, cukup-cukuplah kau menari ikut rentak agenda anti-Melayu DAP. Cukup-cukuplah kau mengenepikan kepentingan orang Melayu dan penduduk Lenbah Pantai demi kepentingan politik sempit Pakatan Haprak.

PENDUDUK LEMBAH PANTAI, SAKSIKANLAH SENDIRI PERANGAI AHLI PARLIMEN YANG KAMU PILIH!!!

Kalau lepas ni orang Lembah Pantai masih nak pilih Nurul Izzah juga, tak tahulah!!!

Apa kecoh-kecoh ni Nurul?

4 comments:

  1. Betina sial ni peduli apa dengan rakyat..dia mana pernah rasa susah pun sebab duduk dalam istana bapaknya yang ditaja oleh israel..dia peduli apa dengan bangsa melayu..apa yang dihajatinya adalah kuasa supaya dapat membolot apa sahaja yang boleh mendatangkan kekayaan kepada keluarganya..lagipun budak sekor ni baru setengah masak..dia main hentam jee

    ReplyDelete
  2. Teruskan ulasan ke atas nurul & tony.. dua ekor ni gua pun menyampah tahap maksima... kerja lain tak ada... bangkang membuta tuli... low quality..

    http://wubra.blogspot.com/2012/02/tony-nurul-nafi-hak-rakyat-miskin.html

    Kalau sudi harap Bro Adi boleh link kan blog saya disini.

    Tq
    wubra.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. longkangkan si nurul ni kalau masih berani bertanding pru13 nanti kt lembah pantai...

    ReplyDelete
  4. Ye ke orang Lembah Pantai akan sungkurkan Nurul...banyak penyokong tegar Anwar kat situ...biar hidup susah dan melarat...diorang mesti pangkah Pakatan Rakyat punya. Tengok lah nanti...aku pun dah muak nak nasihatkan orang2 kat situ.

    ReplyDelete