Thursday, May 28, 2015

RAFIZI - TOKOH BERINTEGRITI TAK MAKAN SAMAN


Apa kecoh-kecoh ni Rafizi?

Ada siapa sini tak kenal Rafizi? Mustahil... Rafizi ini adalah idola semua orang. Musuh kejahatan, kekasih kebenaran - macam Papa Zola dalam Boboi Boy.

Kalau kau buat salah, sampai ke lubang cacing Rafizi akan cari kau... Inilah manusia paling amanah kat Malaysia.

Betul ke?

Hmmm... Sebelum ini Rafizi langgar Akta BAFIA bila beliau membocorkan maklumat sulit perbankan.

Lepas tu Rafizi kutip derma secara haram dan membelanjakannya tanpa diaudit.

Sekarang ni tak nak bayar saman pula?


Boleh tengok sendiri, Rafizi ada saman tertunggak berjumlah RM2,400 sejak tahun 2012. Dah tiga tahun, sampai sekarang tak berbayar lagi?

Haiii... Mana pergi integriti kau Rafizi? Orang lain buat salah cepat je kau hukum tapi bila diri sendiri buat salah, kau diam macam syaitan bisu je?

Duit derma haram yang kau kumpul tu dah berapa ratus ribu? Takkanlah nak pakai buat joli je kot, pakailah sikit untuk bayar saman juga. Bukannya orang tahu pun berapa banyak kau songlap sebab derma haram yang kau kutip tu kan masuk akaun syarikat sendiri, tak ada siapa boleh audit!

Apa kecoh-kecoh ni Rafizi?

2 comments:

  1. Sy sebagai seorang rakyat Malaysia yang beragama islam dan berbangsa Melayu memberi sokongan padu pada parti pas, sy bersyukur kerana pas dan dap telah bercerai dan harapan sy agar pas juga akan keluar dari pkr. Sy juga menyeru semua rakyat Malaysia seperti sy, marilah kita sama2 bersatu memberi sokongan penuh pada pas, insyaallah jika kita bersatu kita boleh tendang terus parti dap dan pkr yg didalangi mossad / Israel..
    HIDUP ISLAM!!
    HIDUP ISLAM!!
    HIDUP ISLAM!!

    JOM JIHAD MENENTANG MUSUH ALLAH!!
    ALLAH SENTIASA BERSAMA KITA..

    ReplyDelete
  2. Sy sebagai seorang rakyat Malaysia yang beragama islam dan berbangsa Melayu memberi sokongan padu pada parti pas, sy bersyukur kerana pas dan dap telah bercerai dan harapan sy agar pas juga akan keluar dari pkr. Sy juga menyeru semua rakyat Malaysia seperti sy, marilah kita sama2 bersatu memberi sokongan penuh pada pas, insyaallah jika kita bersatu kita boleh tendang terus parti dap dan pkr yg didalangi mossad / Israel..
    HIDUP ISLAM!!
    HIDUP ISLAM!!
    HIDUP ISLAM!!

    JOM JIHAD MENENTANG MUSUH ALLAH!!
    ALLAH SENTIASA BERSAMA KITA..

    ReplyDelete