Sunday, June 7, 2015

DAP DAH LAMA RANCANG JADIKAN PASMA PARTI POLITIK – RONNIE LIU

Apa kecoh-kecoh ni Mat Sabu & Phahrolrazi?

Selama ini  Presiden PASMA, Phahrolrazi Zawawi sering menekankan bahawa PASMA hanya sekadar NGO yang akan kekal dalam PAS  dan tiada rancangan untuk menjadikannya parti politik. 

Tapi sekarang tembelang Phahrolrazi dah pecah.

Boleh baca sendiri Facebook pemimpin DAP Ronnie Liu:


Mudah-mudahan Mat Sabu dan rakan2 akan keluar en block (beramai-ramai) dan jadikan PASMA parti politik SEPERTI DIRANCANG.

PKR + DAP + PASMA = Satu Pakatan Rakyat yang baru

Tu diaaaa!!!

Mat Sabu dan geng-geng PASMA rupa-rupanya selama ni BERBOHONG pada semua ahli PAS!! Kononnya akan kekal setia dengan PAS, rupanya dah lama RANCANG nak tubuhkan parti politik dan menjadi sekutu DAP!!

Ini bukan fitnah, kerana yang pecahkan tembelang mereka ialah sekutu rapat, teman sekatil mereka sendiri iaitu DAP!!

Dan DAP pula sudah semestinya bertepuk tangan dengan kewujudan parti PASMA kerana setelah gagal memperkudakan PAS, kini sudah muncul keldai baru PASMA yang sudi malah gembira menjadi haiwan tunggangan DAP!!


Apa kecoh-kecoh ni Mat Sabu dan Phahrolrazi?

1 comment:

  1. Sy sebagai seorang rakyat Malaysia yang beragama islam dan berbangsa Melayu memberi sokongan padu pada parti pas, sy bersyukur kerana pas dan dap telah bercerai dan harapan sy agar pas juga akan keluar dari pkr. Sy juga menyeru semua rakyat Malaysia seperti sy, marilah kita sama2 bersatu memberi sokongan penuh pada pas, insyaallah jika kita bersatu kita boleh tendang terus parti dap dan pkr yg didalangi mossad / Israel..
    HIDUP ISLAM!!
    HIDUP ISLAM!!
    HIDUP ISLAM!!

    JOM JIHAD MENENTANG MUSUH ALLAH!!
    ALLAH SENTIASA BERSAMA KITA..

    ReplyDelete