Monday, December 9, 2013

RAFIZI RAMLI PERSENDA BANTUAN BANJIR DARI BN & PAS



Apa kecoh-kecoh ni Rafizi Ramli?

Dalam keadaan huru-hara di Pantai Timur sekarang, aku respek pada semua pihak yang bertungkus-lumus membantu mangsa-mangsa banjir. Pelbagai bantuan diberikan, kalau tak banyak sedikit pun takpa. Tapi yang sedihnya dalam keadaan musibah seperti ini, ada jugak malaun yang menangguk di air keruh.

Siapa malaun tu?

Tak lain tak bukan Rafizi Ramli.

Apa dia buat? Dia mempersendakan bantuan yang diberi BN dan PAS kepada mangsa banjir.
Boleh baca sendiri Tweet dan gambar dari Rafizi.


Kami x buat, sbb sumbangan dr rakyat bkn dr PKR ha3 “@aidi_ezzhar: harap pihak PKR tak buat macam ni la eh . Haha

Oh, ya ke PKR tak buat macam ni? Betul ke PKR tak letak logo PKR kat bantuan kepada mangsa banjir?

Jom tengok gambar ni pulak. Ini adalah gambar Ahli Parlimen Kuantan, Fuziah Salleh @ FOOLziah, sedang bagi bantuan kepada mangsa banjir. Eh, logo apa yang ada kat beg bantuan tu ya? Logo Bulan Sabit Merah ke?


Piiigiiirah Rafizi!!! Kau memang hipokrit!! Orang lain letak logo kau kutuk, tapi bila geng kau sendiri letak logo, kau dok diam je.

 Rafizi ni memang samaaaa je dengan Fuziah. Si Fuziah, bila dah teruk banjir baru nak jenguk muka ke Kuantan. Sebelum tu dia lebih rela lepak di KL. Samalah dengan si Rafizi. DIa anak Kemaman, tapi bila banjir di Kemaman dah teruk, baru dia nak turun Kemaman tunjuk hero. 

Korang tahu bila dia pergi Kemaman? Baru semalam beb, padahal orang Kemaman dah lama menderita banjir. Lepas tu dia persoalkan kononnya pasukan keselamatan lambat bagi bantuan padahal dia sendiri pun tak tunjuk muka kat situ!!

Malaun macam ni cuma tahu nak cari salah kerajaan sahaja padahal dia sendiri pun bukannya kisah sangat penderitaan rakyat.

Apa kecoh-kecoh ni Rafizi & Fuziah?

1 comment:

  1. Sy sebagai seorang rakyat Malaysia yang beragama islam dan berbangsa Melayu memberi sokongan padu pada parti pas, sy bersyukur kerana pas dan dap telah bercerai dan harapan sy agar pas juga akan keluar dari pkr. Sy juga menyeru semua rakyat Malaysia seperti sy, marilah kita sama2 bersatu memberi sokongan penuh pada pas, insyaallah jika kita bersatu kita boleh tendang terus parti dap dan pkr yg didalangi mossad / Israel..
    HIDUP ISLAM!!
    HIDUP ISLAM!!
    HIDUP ISLAM!!

    JOM JIHAD MENENTANG MUSUH ALLAH!!
    ALLAH SENTIASA BERSAMA KITA..

    ReplyDelete