Monday, November 25, 2013

ANTARA JEFF OOI & KUCING KURAP




Apa kecoh-kecoh ni Jeff Ooi & DAP?

Baru-baru ni Jeff Ooi, wakil rakyat DAP di Pulau Pinang, melabel kakitangan Majlis Perbandaran Pulau Pinang (MPPP) sebagai KUCING KURAP semata-mata kerana pegawai kanan MPPP tidak dapat hadir sidang medianya dan menghantar wakil sebagai pengganti.

Kita boleh tengok sendiri betapa sombong dan angkuhnya wakil rakyat Cina dari DAP ni menghina pegawai Melayu sesuka hati. Itulah yang jadi bila DAP dah rampas kuasa, orang Melayu semuanya dipandang hina macam KUCING KURAP!!

Kita tahu pegawai-pegawai MPPP banyak lagi hal nak diuruskan. Setakat nak hadir sidang media wakil rakyat, perlu ke pegawai kanan kena hadir? Ni sidang media wakil rakyat je, bukannya sidang media Ketua Menteri pun!! Kalau dalam sehari ada sepuluh orang wakil rakyat buat sidang media, takkan sepuluh orang pegawai kanan nak tercongok, nak melangut kat sidang media dia orang?

Bila dah tercongok kat sidang media, kerja kat pejabat confirm tak dapat nak disiapkan. Bila kerja tak siap, wakil rakyat DAP macam Jeff Ooi juga yang akan bantai pegawai MPPP kononnya mereka semua adalah KUCING KURAP yang cuma tahu curi tulang dan makan gaji buta!!

Sekarang ni sapa sebenarnya KUCING KURAP? Jeff Ooi atau MPPP?

Apa kecoh-kecoh ni Jeff Ooi dan DAP?

1 comment:

  1. Sy sebagai seorang rakyat Malaysia yang beragama islam dan berbangsa Melayu memberi sokongan padu pada parti pas, sy bersyukur kerana pas dan dap telah bercerai dan harapan sy agar pas juga akan keluar dari pkr. Sy juga menyeru semua rakyat Malaysia seperti sy, marilah kita sama2 bersatu memberi sokongan penuh pada pas, insyaallah jika kita bersatu kita boleh tendang terus parti dap dan pkr yg didalangi mossad / Israel..
    HIDUP ISLAM!!
    HIDUP ISLAM!!
    HIDUP ISLAM!!

    JOM JIHAD MENENTANG MUSUH ALLAH!!
    ALLAH SENTIASA BERSAMA KITA..
    BERTINDAK SEKARANG JANGAN BAGI SI KAFIR DAP DAPAT MENAWAN PUTRAJAYA,
    JIHAD FISABILLILAH.
    ALLAHUAKBAR..
    ALLAHUAKBAR..
    ALLAHUAKBAR..

    ReplyDelete