Saturday, April 23, 2011

GOTONG -ROYONG PEMUDA & PUTERI UMNO LEMBAH PANTAI BANTU MANGSA KEBAKARAN DI PANTAI DALAM

                                         

Tradisi membela rakyat.

UMNO telah lama berpegang kepada prinsip ini dan Pemuda dan Puteri UMNO Lembah Pantai sekali lagi membuktikan bahawa UMNO sentiasa turun padang untuk membantu rakyat.

Semalam Pemuda dan Puteri UMNO Lembah Pantai telah menganjurkan gotong-royong bagi membersihkan tapak kebakaran Jalan Kubur, Pantai Dalam yang turut dihadiri oleh YB Menteri Wilayah Persekutuan & Kesejahteraan Bandar merangkap Ketua Bahagian UMNO Lembah Pantai, Dato' Raja Nong Chik.

Terima kasih kepada Dato' Raja Nong Chik kerana telah turun padang sekali lagi untuk membantu penduduk Lembah Pantai yang memerlukan. Setakat ni dah empat kali Dato' Raja Nong Chik turun ke tapak kebakaran untuk menyelami masalah penduduk. 

Kalau nak harap Nurul Izzah mimpi je lah. Dah la datang pun lambat, sanggup bohong pulak tu kata UMNO tak bantu apa-apa padahal dia yang lepas tangan, bersenang-lenang kat Sarawak semasa mangsa kebakaran merintih kesedihan. Mujurlah Dato' Raja Nong Chik & UMNO sentiasa prihatin dengan kesusahan penduduk Lembah Pantai dan segera menghulurkan bantuan.

Terima kasih sekali lagi Dato'! Teruskan tradisi membela rakyat!!!

No comments:

Post a Comment