Wednesday, April 13, 2011

RAJA PETRA 'KONSPIRASI' NAK JATUHKAN ANWAR?

Apa kecoh-kecoh ni Anwar?

Semalam ternganga ramai penyokong Pakatan Haprak tengok Buletin Utama apabila Raja Petra Kamaruddin (RPK) mengaku bahawa dia diarah oleh Anwar untuk fitnah Datuk Seri Najib & Datin Seri Rosmah dalam kes Altantuya. Ambik ko sebijik Anwar!!

Aikkkkk??? RPK ni orang yang dari dulu beria-ia mempertahankan Anwar Ibrahim. Sanggup masuk ISA, sanggup bergolok bergadai sampai lingkup bisnes, sanggup jadi buangan di negara asing semata-mata kerana nak mempertahankan Anwar. Macam mana pulak dia tiba-tiba berani buat pengakuan macam ni?

Kalau orang-orang yang rapat dengan Anwar, orang-orang yang berada di sisi Anwar dari awal, orang-orang yang mengasaskan Keadilan seorang demi seorang kini membelakangkan Anwar, takkan penyokong Pakatan Haprak tak boleh nampak lagi yang Anwar sebenarnya hanya mempergunakan mereka untuk kepentingan politiknya?

Seperti biasa, bila insan kamil, anugerah Tuhan kepada manusia ni, ditanya tentang pengakuan RPK, jawapan dia mudah sahaja. "Ini adalah satu lagi konspirasi UMNO & Barisan Nasional untuk menjatuhkan saya. Ini semua fitnah semata-mata." Itulah Anwar, semua benda 'KONSPIRASI'

Liwat Sukma? KONSPIRASI!

Liwat Saiful? KONSPIRASI!

Zina dengan pelacur Siam? KONSPIRASI!

Fitnah Datuk Seri Najib? KONSPIRASI!

Entah-entah, kalau nasi basi pun, KONSPIRASI!

Takda perkataan lain kaaa dalam kamus Anwar ni?

Kalau kawan-kawan ingat, Anwar apabila ditekan untuk menyerahkan DNA dalam kes liwat Saiful tidak lama dahulu, cuba untuk alih perhatian umum dengan buat kempen DNA dia sendiri - Datuk Najib Altantuya. Sorilah Anwar, tembelang dah pecah!!! Sekarang rakyat dah tahu, kaulah sebenarnya kaki tabur fitnah! Kau fitnah orang lain, lepas tu berlagak macam kau insan suci! Pigilahhh!!!

Kaki fitnah macam ni ke rakyat nak percaya untuk pimpin Malaysia? 

Apa kecoh-kecoh ni Anwar?

No comments:

Post a Comment