Monday, April 2, 2012

ADAM ADLI KENA PUKUL SAMPAI NAZAK DI FLAT 4 TINGKAT KERINCHI!!

Apa kecoh-kecoh ni Adam Adli?


Pagi tadi penduduk Flat 4 Tingkat Kerinchi seramai 433 keluarga telah turun untuk menyaksikan bermulanya era baru dalam kehidupan mereka, kerana pembangunan rumah baru mereka akan bermula.

Tapi bila tiba di tapak, mereka disambut dengan ganas oleh samseng-samseng Pakatan Haprak yang dibawa oleh Nurul Izzah. Yang hairannya, kebanyakan samseng-samseng ini datangnya dari luar.

 Samseng India Pakatan Haprak

Kepala samseng Cina Pakatan Haprak

Pembangunan ini untuk orang Melayu yang tinggal di situ, tapi yang turun ialah samseng-samseng Cina dan India serta orang luar, bukannya orang tempatan.

Dan antara kepala samseng yang datang ialah Adam Adli dari Solidariti Mahasewel Malaysia. Adam Adli bukan orang tempatan Kg Kerinchi. Dia bukan orang Lembah Pantai.Dia bukan orang KL. Tapi mengapa dia turun buat kacau di sini?

Tak lain tak bukan kerana dapat arahan dari Nurul Izzah untuk menggagalkan program pembangunan semula Flat 4 Tingkat Kg Kerinchi. 


Menurut Adam Adli, dia dibelasah penduduk tempatan.

Tapi kalau kawan-kawan masih ingat, semasa dia merusuh di UPSI dulu, dia pernah buat kenyataan palsu ini.


Rakannya konon telah dibelasah sehingga nazak, tapi esoknya rakannya si Safwan, boleh pula tampil dengan gahnya untuk membuat kenyataan akhbar. 

Hai, orang nazak dah nak mati boleh baik dalam masa beberapa jam sahaja?

Nampak sangat Adam Adli ini kaki penipu, dan kerjanya hanyalah untuk turun di mana-mana tempat yang diarahkan, seterusnya buat kacau serta mengganggu ketenteraman awam. 

Sorilah Adam Adli, tembelang lu dah lama pecah!!

Aku sikit pun tak percaya lakonan kau!!

Apa kecoh-kecoh ni Adam Adli?

8 comments:

  1. Bro.. Aku ingat ko kasik budak sewel ni betul-betul dua das macamana yang dia tweet kan tu..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kita org baik. Datang nak sokong penduduk, bkn nak buat kacau. Tapi bila samseng Cina, India & org luar mcm Adam Adli terus menerus provoke makcik2, pakcik2, adik2, sampai bila kita boleh sabar?

      Delete
    2. Ala bro...Si Adam tu pon bukan ada keje, dah kene gantung 3 sem. Kalau jadi samseng upahan Nurul ada jugak dapat duit poket...

      Delete
  2. Kenapa Adam Adli pon kena kerah pegi demo ke sini? Mana orang2 Lembah Pantai? AMK Lembah Pantai mana? Pelik2...Nampak sgt NUrul dah makin hilang pengaruh dan bakal KALAH BESAR dalam PRU akan datang kalau masih bertanding di Lembah Pantai....Nurul dah takde harapan kat Lembah Pantai, baik berambus cari kawasan lebih selamat....kesian Nurul....

    ReplyDelete
  3. adam adli barua penjilat kerandut anwar

    ReplyDelete
  4. Izzah boleh bertanding kat DUN #PasirBedengung

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kahkahkah...Nurul ni bukan nya nak menyelesaikan Masalah pon, cuma nak MENAMBAHKAN MASALAH je. Weelll...itu je pon KEPAKARAN dia, sama macam perangai BAPAK dia....

      Delete
  5. Bro, tolong tinjukan mahasewel tu buat GT! Hamsap tul lah..

    ReplyDelete