Saturday, February 12, 2011

WALKWAY TO HEAVEN

Apa kecoh-kecoh ni Nurul?

Baru-baru ni Nurul Izzah buat kecoh pasal pembinaan walkway di KLCC. Dia tuduh kerajaan & DBKL membazir duit rakyat.

Sekali Menteri Wilayah slam balik. Walkway tu KLCC yang buat. Dana, pemilihan kontraktor semua bawah tanggungjawab Petronas sebab ini sebahagian dari CSR Petronas. Langsung takda kena mengena dgn Kerajaan atau DBKL.

Benda macam tu pun tak boleh nak check dulu ke Nurul? Dah la salahkan agensi yang salah, lepas tu bising pasal kos berlebihan sedangkan Nurul sendiri takda pun bagi anggaran kos yang wajar. Takkan kos buat elevated walkway sama dengan kos buat titi gantung seberang parit?

Walkway ni ada air cond untuk kesenangan pengguna, ada lif utk org tua & OKU, ada eskalator - pendek kata, macam2 ada! Jadi tentulah kosnya x sama dgn kos buat titi Kak Nurul oiiiiii..... Nak tunjuk hero pun janganlah sampai nak bodohkan diri sendiri.

Apa kecoh-kecoh ni Nurul?

1 comment:

  1. kah kah kah buduh nye budak nurul nih ape lah ...

    ReplyDelete