Saturday, November 10, 2012

HISHAM RAIS @ TUKARTIUB SOKONG NURUL, TAKDA MASALAH KALAU MELAYU MURTAD


Apa kecoh-kecoh ni Hisham Rais?

Sejak Nurul Izzah membuat kenyataan mahu Melayu diberi hak untuk murtad, berbondong-bondong golongan liberal bersorak menyokong pendirian Nurul Izzah.

Yang terkini ialah sokongan dari Hisham Rais @ Tukartiub, salah seorang penggerak BERSIH bersama Ambiga, peguam kes murtad Lina Joy.

Apa kata Hisham Rais?



ASTAGHFIRULLAH HAL AZIM!!!

Mudahnya dia cakap kata Melayu kat tempat lain ada kebebasan beragama, cuma di Malaysia saja dihalang, kononnya untuk tujuan politik bagi memastikan mereka menyokong UMNO.

Apa punya logik dia pakai aku pun tak tahu lah. Ni budak sekolah rendah pun boleh fikir, hujah Hisham Rais langsung tak masuk akal.

Macam ni je ke mentaliti penganjur perhimpunan BERSIH? Patut pun perhimpunan BERSIH jadi huru-hara, sebab malaun tongong macam Hisham Rais yang jadi penganjur!

Apa kecoh-kecoh ni Hisham Rais?

2 comments:

  1. Saya tidak tahu dan tidak pandai politik. Tapi mohon izin nak masukan perkara lain di sini

    https://telegram.me/joinchat/03f061fb00cc3b486753fd948f03189a


    salamالسلام عليك ورحمةالله

    SELAMAT datang kepada ahli-ahli baru PRM yang baharu di invite ke group telegram Umrah Persendirian. Kini sudah ada 4 group yg sudah penuh dan mula group PRM yang ke limaGroup ini adalah group terbaharu di antara group PRM. Terdapat 5 group kesemuanya termasuk satu group yang kurang aktif.PRM adalah group perbincangan khusus berkaitan UMRAH terutamanya UMRAH CARA PERSENDIRIAN, juga BOLEH di bincangkan haji selain haji menggunakan perkhidmatan LTH. TUAN/PUAN juga boleh melihat mesej terdahulu yg kebiasaannya akan di berikan untuk tempoh 3 hari dari tarikh penyertaan.Sebarang pertanyaan berkaitan umrah khasnya umrah persendirian sangatlah di alualukan. sila kemukakan ke room ini, insyaallh jika soalan itu perlukan jawapan akan ada yg cuba menjawab jika terdapat ahli terdahulu di line.Tiada iklan atau unsur iklan yang di benarkan kecuali yang berkaitan umrah sahaja.Terima kasihTuan/puan yg berminat boleh menyertai group perbincangan melalui link berikut:

    https://telegram.me/joinchat/03f061fb00cc3b486753fd948f03189a

    Terima kasih

    ReplyDelete
  2. https://telegram.me/joinchat/03f061fb00cc3b486753fd948f03189a

    ReplyDelete